středa 9. prosince 2015

HAUL listopad

Vítám Vás u dalšího článku :) Tentokrát Vám představím mé nákupy za měsíc listopad :) Sice toho nebylo moc, ale za to jsem si celý měsíc dělala radost a pořizovala si věci, které jsem už nějakou tu dobu chtěla :)

Tak začneme :)




Začnu tímto, protože tohle mi udělalo největší radost :)

Zakoupila jsem si triko GUESS :) Měla jsem trochu obavy, protože je objednané zase z mojí oblíbené Ameriky, takže přes net :) Nevěděla jsem jak s velikostí, jestli bude tak hezké i na živo a můžu říct, že po rozbalení jsem mohla říct jen "WAU".. Triko mi sedí božsky, je to delší střih, takže mi neleze břicho ani záda, když se ohnu a to je prostě super. Co se týká samotného trika, tak je ještě hezčí než bylo na obrázku na oficiálních stránkách.. Materiál bomba a během vteřiny se stalo mým nejoblíbenějším trikem v šatníku :) Vyšlo mi cca na nějakých 600-700,- i s poštou do ČR.



Ano, i blogerky si občas koupí věci na vinted :) Já si vybrala khaki parku s kožíškem kolem kapuci :) Zamilovala jsem si ji už dávno a bohužel v H&M ji už neprodávají, tak jsem projela vinted a našla ji :) V tu chvíli musela být moje... Mám na zimu jen bundy, takže takový to kabátek je mým prvním kouskem a asi ji sundám ze sebe až po zimě :D





A při té příležitostí jsem si ještě musela koupit šátek na podzim/zimu. Šátek je značky Burberry :) Toužila jsem po něm hodně dlouho a pořád jsem měla trošku pochybnosti, zda utratit takové peníze za šátek, co si budeme povídat ono vypláznout za šátek zhruba 4000,- je fakt ranec :) Takže jsem sáhla po této levnější variantě :) Šála mi přišla v naprosto dokonalém stavu. Slečna psala, že je to nevhodný dárek, a i tak vypadala :) Takže spokojenost za poloviční cenu :) a i to se někomu může zdát dost, ale jak jsem psala v úvodu, listopad byl ve znamení wish-list nákupů :)




Parfums bylo ve znamení 3 věcí :)

První věc, která mi visela ve wish-listu už nějakej ten měsíc byla podkladová, vyhlazovací báze pod make up Dermacol. Co o tomto produktu říct? Vzhledem k tomu, že je to kosmetika a už nějakou chvíli pro vás kosmetiku testuji, tak určitě najdete podrobnou recenzi, kde se dočtete víc :) A máte se na co těšit ;)






Druhá věc v mém košíku byl Lip Smacker Chupa Chups s příchutí Strawberry&cream (jahoda se smetanou). Vybrala jsem si tuto příchuť, protože i lízátko v této příchuti mám prostě nejraději :) Je to můj lip smacker druhý v řadě :) Takže vám udělám ještě recenzi na lip smackery :) Ale kdo nějaký vlastní, tak ví ;)




A poslední věcí, která mi přišla byl lak na vlasy Wella Professionals Performance. Chvíli jsem váhala zda vám ho nepředstavím rovnou při nákupech, ale nakonec jsem se rozhodla, že vám vydám porovnání pár laků na vlasy v různých cenových škálách :) Přípravky na vlasy, ale bohužel testuji delší dobu, protože mi nestačí ohodnotit to, že ráno na vlasy nastříkám lak a po celém dni nic nedělání vlasy drží tvar :D
Foto laku najdete na konci článku.


Takže, když to tak shrnu, tak o celém nákupu parfums se budeme bavit ještě podrobněji v dalších článkách :)



4. Drogerie Teta

Mám ji v místě bydliště, asi jako spousta z vás, takže v této drogerii jsem celkem často :) Bohužel né vždy mě něco tak oslní, že to prostě ihned koupím :) Ale tentokrát ano :)

Slečna u pokladny mě už zná a hlásí mi vždy nějakou super akci :) Takže po otevření dveří už jsem věděla, že mají Lipfinity za 99,- :) Holky, za 99,-!!! To se v obchodě prostě nenechává :D Již jeden mám a jsem s ním tak spokojená, že další ve sbírce byla nutnost :) Tentokrát jsem pořídila odstín 016 GLOWING. Pro ty kdo neznají, tak lipfinity je odolná 24hodinová rtěnka od Max Faktor.. Balení obsahuje rtěnku a hydratační top coat :) Rtěnka má opravdu velkou výdrž, můžete pít, jíst a po celý den ji máte na rtech :) Stačí jen během dne oživovat barvu top coatem :) Jediná nevýhoda je, že pokud ten top coat zapomenete, tak po pár hodinách máte ty rty takové matné a flíčkaté :-/ Ale jinak super, super, super :) Akorát ta cena no :( Když ji neseženete jako já v akci tak stojí něco kolem 429,- a to je fakt ranec :D


5. Yankee Candle


Miluju svíčky, miluju vůně a miluju provoněný byt.. Tohle vše vždy najdu v Yankee Candle :) Koupila jsem si classic malý s parfemací červených malin :) Svíčku jsem objednávala přes jednu slečnu/paní na facebooku. Super domluva, peníze jsem posílala předem a vše v pořádku. Cenu má nejlepší na ČR trhu a svíčky objednává z USA, takže má i vůně, které tady nekoupíte :) (Když teď tak píšu, tak zjišťuji, že jsem asi závislá na zboží z Ameriky :D ). Svíčka mi stála rovných 300,- + 40,- pošta :)

Nakupujte ZDE!


6. Dekorace do bytu


Sice tyto věci na mém seznamu nebyli, ale vzhledem k tomu, že se blížil advent, musela jsem nakoupit i ozdůbky do bytu :) Takže přiložím jen foto, jak to všechno dopadlo :) Výzdobu mám ze spousty krámů (Kaufland, květinka, decco, Kik, ad...)







7. Gelovky


Ne, není to nákup, ale musela jsem :) Bohužel jsem měla problém s prstem (málo jsem i vydávala :( ), tak jsem dostala dlahu a moje gelovky odrůstali :D Takže moje ruce už volali o pomoc :) Možná bych to sem ani nedávala, ale tentokrát jsem udělala velkou změnu a musím se pochlubit, líbí se i Vám??? :)







Tak to je z nákupů vše :) Již teď se můžete těšit na recenze výše zmíněných produktů ;)



Líbil se Vám tento článek? Něco byste změnili? Chcete se na něco zeptat? :) Vkládejte komentáře :)


Čauky, čáu :*



 Přílohy:

Lak na vlasy

Parka. Nejsem autorem obrázku

3 komentáře:

  1. Na Chupa chups jsem taky koukala. Zajímala by mě recenze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze vydám po víkendu :) Tak si budeš moct přečíst :)

      Vymazat
  2. Koupila sis super věci, šátek Burberry se mi moc líbí.

    Čtení na dlouhé zimní večery

    OdpovědětVymazat