neděle 27. prosince 2015

LiP SMACKER

Ahojte, 
po delší době mám pro Vás zase článek.. To víte, ten vánoční shon, nakupování dárků a pečení cukroví :D Tak konečně je po všem a mám zase čas na Vás :)
Dnešní článek Vám představí balzámy na rty LIP SMACKER a trošku je narecenzujeme :)

O značce?

LIP SMACKER je americká značka, která s prvními balzámy přišla již v roce 1973. Úplně první balzám nesl jahodovou příchuť a později se přidávaly další ovocné a cukrovinkové příchutě. S postupem času firma začala spolupracovat s firmami jako Dr.Pepper, 7UP, Coca-Cola Company, Chupa Chups a dalšími.. Příchutě Lip smackerů jsou v souladu s recepturami oblíbených nealko nápojů a cukrovinek. Balzámy na rty jsou hydratační a vyživující, kromě balzámů tato značka nabízí i lesky na rty, které kromě smyslného vzhledu rtů nabízí i originální vůni..

Proč jsem zakoupila?


O těchto balzámech jsem moc neslyšela, znala jsem je jen z pár videí od zahraničních youtuberů. U těchto balzámů mne zaujaly příchutě. Když se tyto balzámy dostaly na český trh musela jsem je mít :) Bylo to takové "rande na slepo", ale cena nebyla tak drastická, takže jsem přeci jen pořídila :) Můj první lip smacker je s příchutí ananasové Fanty a druhý znáte z listopadových nákupů a to Chupa Chups jahoda se smetanou.. Přejděme k recenzi :)

Jak jsem spokojená?

PINEAPPLE FANTA
Miluju chuť ananasu a v kombinaci s Fantou jsem vůbec nevěděla co čekat. Nicméně po otevření mne oslovila vůně balzámu. Pod víčkem se skrývá opravdu silná vůně ananasu. Když jsem tento balzám použila, tak samozřejmě přišla na řadu i ochutnávka :D Ano, ananas jsem cítila, ale mě spíše připomíná chuť piňa colady :) Možná mám blbé chuťové pohárky :D  





CHUPA CHUPS strawberry&cream
Tohle lízátko patří mezi mé nejobíbenější a doma jich mám celou zásobu, bylo jasný, že v tomto sortimentu si vyberu právě tuto příchuť :) Co se týká vůně není tak silná jakou Fanty, ale za to chuť je boží :) Při trošce fantazie na rtech opravdu cítíte toto lízátko :) 



A výdrž jsem si nechala na konec, protože tato vlastnost je úplně stejná pro oba. Na rtech moc dlouho nevydrží, bavíme se zhruba o 2 hodinách.. Byl to boj vydržet, protože nutkání olíznout si rty bylo opravdu veliké :D Balzám není hutný, takže rty nelepí a je opravdu příjemný. Balzám je bezbarví, ikdyž jsou balzámy pigmentované. Takže se nemusíte bát žádné příchutě (barva balzámu). Rty opravdu hezky zvláční a je to takový malý pomocníček do kosmetické taštičky :) 

Celkový dojem?

Nemůžu říct, že je to nejlepší balzám, který jsem měla, ale těmi příchutěmi mě dostal, takže pokud si ho koupíte, určitě si ho zamilujete jako já :) A splňuje to co od balzámů očekáváme. Určitě za zkoušku nic nedáte. Cena 79,- za kus je přijatelná a litovat nebudete :) 
Ten ananasový byl kupován v letadle, už ho vlastním delší dobu :) Ale nebojte nemusíte nikam letět, aby jste si tento balzám pořídili :) Dnes se nachází skoro ve všech drogeriích :) Já tedy objednávala ten Chupa chups na parfums.cz 
Skladem mají spousty příchutí i balení a objednat můžete ZDE




Pokud nějaký ten balzám taky vlastníte podělte se o příchuť do komentáře :) Ráda si nechám poradit s výběrem dalšího právě od Vás...

Čauky, čáu :* 





6 komentářů:

  1. Aj ja mám Lipsmaker, ale orange Fanta, no moc ho nepoužívam :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych koupila jen kvůli těm příchutím. Je to zase něco nového a neobvyklého

    OdpovědětVymazat