neděle 3. ledna 2016

Vyhlazující báze pod make-up

Vítám Vás v novém roce a na úvod bych Vám chtěla popřát do tohoto roku jen to nejlepší, hodně zdraví, štěstí a lásky :) 

Dnes Vám představím vyhlazující bázi pod make-up od Dermacolu. Určitě tuto bázi znáte i z ostatních blogů či YT kanálů. Ohlasy na tuto bázi jsou většinou kladné a tak jsem se rozhodla, že ji také vyzkouším. Co si budeme povídat, neznám nikoho, kdo má opravdu dokonalou pleť a nepotřebuje vyhlazovat nějaké ty nedostatky :) 
Zpočátku jsem hodně váhala zda si bázi zakoupit nebo ne, ale nakonec jsem se pro koupi rozhodla. Já si bázi objednávala na parfums.cz, ale lze zakoupit v jakékoliv drogerii. 


Proč jsem zakoupila?

Moje pleť je smíšená. Místy hrubá, jinde hladká :) Potřebovala jsem něco co by mi dokázalo tuto pleť srovnat. Zakrýt póry, které mám místy větší a samozřejmě nějaké ty větší linie v obličeji (ještě nemluvím o vráskách :D na ty jsem snad ještě mladá :D )


Jak jsem spokojená?

Objednala jsem si balení 15ml. Vzhled lahvičky je obyčejný a ničím nezaujme. Aplikátorem je pumpička, která mi nijak nevadí, jen se obávám až bude báze docházet, jak budu bojovat s pumpičkou :) Ale to předbíhám :) Balení se může zdát malé, ale na celý obličej stačí 2 stisky. Takže si myslím, že báze nějakou tu dobu vydrží.
Co se týká srovnávání nedokonalostí, tak má pleť je perfektně připravena na make-up. Mám opravdu hladkou pleť a "slitou". Pokud používáte hutnější make-up (např. TENTO), tak jistě mi dáte za pravdu, že při nerovnosti pleti působí větší množství make-upu fakt děsivě :D S touto bází je tomu konec :)
Dle informací od výrobce má tato báze další vlastnosti a to: zvýšení odolnosti make-upu a zmatnění pleti.
Co se týká odolnosti, tuto vlastnost hodnotit nemohu, používám dlouhotrvající make-up, který už sám o sobě na pleti vydrží. A zmatnění? Moc mi nepřijde, že zmatňuje, ale v kombinaci se zmatňujícím make-upem či pudrem (nebo fixátorem), kteří pleť zmatní to neberu jako mínus :)
Aplikuji tuto bázi na očištěnou pleť ošetřenou denním krémem. Aplikaci provádím prsty a rozetřu jako krém. 



Celkový dojem?

Já jsem spokojená a určitě v koupi tohoto produktu budu pokračovat :) 
Jak jsem již psala, já jsem bázi zakoupila na parfums.cz, kde se dá sehnat ve 3 velikostech (10, 15 a 30ml). Moje 15ml balení stojí 249,-. Cena se Vám může zdát vyšší, ale za kvalitu se prostě platí :) A vzhledem k té spotřebě, je to cena adekvátní..  


Používáte taky tyto báze? Jaké jsou Vaše zkušenosti? Máte nějaké připomínky či dotazy? Nechte mi komentář :)

Čauky, čáu :*

4 komentáře:

  1. Tuhle bázi jsem si také koupila, používám jí 2 dny a jsem naprosto spokojena. Tak úžasnou pleť s make-upem jsem nikdy neměla. Jsem ráda, že jsem se nebála za tu cenu. A opravdu vydrží hodně dlouho, i když jsem se ze začátku zlekla velikosti balení.
    **Pinki Claire**

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super, to jsem přesně potřebovala! Ještě si ale budu muset pořídit nějaký lepší make-up, používám od Miss Sporty asi za 129,- a toho by bylo na tu bázi škoda :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle bázi jsem taky chvíli používala, byla dobrá, ale už ji nepoužívám, protože nechci zatěžovat pleť :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Bázi jsem vyzkoušela a na suché tváře byla super, ale na mastnější T-zónu se mi moc nezdála a s některými makeupy se vůbec nekamarádila a hrudkovala.. :(

    OdpovědětVymazat