neděle 17. července 2016

Maska na vlasy

Ahoj lidi,

tak Vás zase vítám u dalšího článku, který vychází opravdu po hrozně dlouhé době.. 
Chvílemi to vypadalo, že už se k blogu nevrátím, ale opak je pravdou :) Budu pro Vás psát dále, ale trošku měním koncept a styl blogu (stalo toho u mě dost, proto tahle změna, ale vše se dozvíte :) ).

Dnešní článek je recenzí na vlasovou masku s keratinem pro poškozené vlasy, kterou jsem zakoupila v kamenném obchodě parfums.cz


O značce?

Tato maska je od značky KALLOS.
Cenově dostupná kosmetická značka pocházející z Maďarska, nabízí cenově výhodné a vysoce kvalitní produkty pro profesionální péči o vlasy, pleť a tělo a širokou škálu dekorativní kosmetiky.Výrobky jsou dnes populárnínejen pro svou cenovou dostupnost, ale také pro vysokou kvalitu a pokrokovost v oblasti designu a využívaných surovin. Značka Kallos si také zakládá na spolehlivosti a vstřícnosti v přístupu k zákazníkům a velké šíři sortimentu, flexibilně reagujícímu na požadavky trhu.Vlasová kosmetika nabízí řešení pro různé problémy s vlasy a pokožkou hlavy a širokou škálu šamponů, kondicionérů, masek, olejů a produktů pro bezoplachovou péči a také vlasový styling. 
Jak jsem spokojená?
Za mě je tahle maska totálně nejlepší. Vlasy po ní nádherně voní, krásně se rozčesávají a jsou jemné a příjemné na dotyk, nejen v den umytí, ale i druhý den :) Zakoupila jsem si litrové balení a nelituji :) Chvíli jsem i přemýšlela, protože jsem o tomto produktu nikdy neslyšela a trošku mě zarazila cena (tu se dozvíte na konci článku).
Masku používám zhruba měsíc, aby nebyla recenze psána HRRR po prvním použití. Co se týká výsledků, tak ještě nic moc znát není, ale je pravda, že konečky, které mi hodně padali jsou oživenější a na pohled zdravější ;) Co se týká vůně, tak ta je taky přímo boží a připomíná mi vůni profesionálních výrobků mé kadeřnice :)
Celkový dojem?
 Rozhodně doporučuji. Příště si ji koupím zase a v plánu mám i zakoupení šamponu a  dalších výrobků do sady:) Masku jsem kupovala v kamenném obchodě, ale lze zakoupit přímo ZDE! a to za cenu 85,-  za litrové balení a to je opravdu SUPER... 

Vyzkoušeli jste také výrobky od této značky? Jaký je Váš názor? Co Vás zajímá a máte nějaké nápady nebo názory? Určitě piště do komentů :) Čauky, čáááu :*



Žádné komentáře:

Okomentovat